Dobre recenzije za “Bijeli šum” Jurici su pravi poticaj za dalje

Objavljeno:

- dana

PROBOJ

Jurica Balenta s filmom “Bijeli šum” sudjelovao je na 22. Filmskoj reviji mladeži & 10. Four river film festivalu, koji su se od 12. do 16. rujna održavali u gradu na četiri rijeke – Karlovcu.

Poticaj za dalje

– Kako kolege kažu, Jurica je među najboljima od 1.100 prijavljenih filmova. Dobio je prekrasne recenzije svog filma. Kako lijepi poticaj da stvara i dalje. Idemo Jurica! – pohvalila je Jasminka Bijelić Ljubić na Facebooku ŠAF-a.
Inače, na Reviju i Festival stiglo je više od tisuću filmova iz Hrvatske i inozemstva, autora u dobi od 14 do 20 godina. Osim srednjoškolskih filmova u natjecateljskom programu, karlovačka Revija je poznata i po svojim popratnim sadržajima kojima pokušava pratiti rad srednjoškolaca iz godine u godinu: radionicama, okruglim stolovima i razvojnim platformama za srednjoškolski film.

– Jurica je među najboljima, od 1100 prijavljenih – pohvalila se Bijelić Ljubić

U sklopu ovog festivala dodjeljuje se i Žuta zastava. Riječ je o nagradi koju dobivaju autori filmova koji svojim temama i pričama najuspješnije i najuvjerljivije osuđuju nasilje. Ove godine, prema ocjeni žirija mladih, Žuta zastava je pripala švedsko-američkom filmu “Stvarni utjecaj” (The True Impact) autora Sarah Randolph i Babar Ali. Na samom početku dodjele nagrada predstavljen je i projekt “Finding Humanity” u kojem je za vrijeme Revije i Festivala sudjelovalo 16 mladih i četiri mentora.

Izvor:

Međimurje

Nedelišće: mladi robotičari na prijamu kod načelnika Nikole Novaka

Objavljeno:

- dana

Objavio/la:

Uspješne robotičare Udruge žena Slakovec i Udruge žena Pretetinec primio je načelnik Općine Nedelišće Nikola Novak. Naime, zahvaljujući predanom radu i iznimnim rezultatima tijekom sudjelovanja u projektima Instituta za razvoj i inovativnost mladih (IRIM), poput robotičkog natjecanja „CM liga“, projekt „Robotika“ je zaživio u obje udruge te se pokazao  kao izvrsna prilika mlađim i starijim osnovnoškolcima da razviju svoje vještine u STEM području.

Prilikom prijama je načelnik Nikola Novak zahvalio predsjednicama udruga Ivanki Novak i Sanji Topolnjak na podršci koju pružaju robotičarima posljednjih pet godina. Mentorici prof. Mateji Šafarić načelnik Novak čestitao je na uspjesima koji su na ponos roditeljima, članicama udruga i lokalnoj zajednici. Morao je načelnik odgovarati i na brojna pitanja koja su za njega pripremili mladi robotičari.

Robotičari su sa sobom ponijeli i robot pa je načelnik Novak imao priliku upravljati njime i iz prve ruke se uvjeriti u bezbroj mogućnosti koje pruža programiranje mbota na njihovim radionicama.

– Nova sezona „Robotike“ je započela i upisi novih članova su u tijeku. Dobrodošli su svi učenici osnovnih škola s područja Općine Nedelišće – poručuju iz udruga.

Nastavite čitati

Međimurje

FOTO „Jesen u gradu Zrinskih“: šetače i izlagače čuvaju strašila, djeca uživaju u slamnatom toboganu

Objavljeno:

- dana

Objavio/la:

Trodnevna čakovečka manifestacija „Jesen u gradu Zrinskih“ prilika je za uživanje u blagodatima, bojama i mirisima jeseni, ali i mjesto na kojem posjetitelji mogu pronaći omiljeni domaći proizvod na jednom od mnogobrojnih štandova. Ovogodišnju jesen u organizaciji Turističke zajednice grada Čakovca, ispunjen centar i uži prsten grada dočekali su veselo s raznolikim događanjima.

Brojne lokacije pružile su za svakog ponešto pa su tako pojedini dijelovi jesenskog Čakovca donijeli i nešto novo, poput iznimno popularne atrakcije za djecu, slamnatog tobogana podno zidina Staroga grada, do izložbenog dijela međimurskih opg-ova, izložbe malih životinja, mnogobrojnih radionica, igraonica i zabavnih događanja, nogometnog turnira u jezeru za vrtićarce te glazbenog programa za sve generacije.

Posebnu pozornost pak privlače strašila diljem glavne šetnice, koja su izradili vrijedni vrtićarci uz pomoć svojih odgojiteljice.

– Laganom šetnjom možete obići sve što vas zanima, a najbolje je krenuti od teniskih terena Punčec i Perivoja Zrinskih, kroz atrij Muzeja Međimurja Čakovec prema Trgu Republike, centralnoj šetnici, Ulici Matice hrvatske i Franjevačkom trgu – poručuju iz čakovečke Turističke zajednice.

Nastavite čitati

Promo

Varaždinsko online izdanje