Dobre recenzije za “Bijeli šum” Jurici su pravi poticaj za dalje

Objavljeno:

- dana

PROBOJ

Jurica Balenta s filmom “Bijeli šum” sudjelovao je na 22. Filmskoj reviji mladeži & 10. Four river film festivalu, koji su se od 12. do 16. rujna održavali u gradu na četiri rijeke – Karlovcu.

Poticaj za dalje

– Kako kolege kažu, Jurica je među najboljima od 1.100 prijavljenih filmova. Dobio je prekrasne recenzije svog filma. Kako lijepi poticaj da stvara i dalje. Idemo Jurica! – pohvalila je Jasminka Bijelić Ljubić na Facebooku ŠAF-a.
Inače, na Reviju i Festival stiglo je više od tisuću filmova iz Hrvatske i inozemstva, autora u dobi od 14 do 20 godina. Osim srednjoškolskih filmova u natjecateljskom programu, karlovačka Revija je poznata i po svojim popratnim sadržajima kojima pokušava pratiti rad srednjoškolaca iz godine u godinu: radionicama, okruglim stolovima i razvojnim platformama za srednjoškolski film.

– Jurica je među najboljima, od 1100 prijavljenih – pohvalila se Bijelić Ljubić

U sklopu ovog festivala dodjeljuje se i Žuta zastava. Riječ je o nagradi koju dobivaju autori filmova koji svojim temama i pričama najuspješnije i najuvjerljivije osuđuju nasilje. Ove godine, prema ocjeni žirija mladih, Žuta zastava je pripala švedsko-američkom filmu “Stvarni utjecaj” (The True Impact) autora Sarah Randolph i Babar Ali. Na samom početku dodjele nagrada predstavljen je i projekt “Finding Humanity” u kojem je za vrijeme Revije i Festivala sudjelovalo 16 mladih i četiri mentora.

Izvor:

Međimurje

Desetljeće djelovanja Međimurske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu

Objavljeno:

- dana

Objavio/la:

Prije deset godina u Međimurskoj županiji nastala je jedinstvena priča iz područja rane intervencije u djetinjstvu. Inicijativom i volonterskim angažmanom stručnjaka, edukacijskih rehabilitatora, psihologa, logopeda i odgojitelja nastala je Međimurska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu – MURID.

Jedini licencirani

Međimurska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu pruža stručnu podršku djeci rane dobi, njihovim roditeljima i obiteljima, kao i edukaciju te senzibilizaciju okoline i javnosti na specifične potrebe obitelji i djece s razvojnim i socijalnim rizicima na području Hrvatske i regije. Prije pet godina usluge MURID-a prepoznate su na nacionalnoj razini je Udruga postala jedini licencirani pružatelj usluga rane intervencije u sjeverozapadnoj Hrvatskoj.

Trenutno zapošljava 26 djelatnica koje putem svoga rehabilitacijskoga rada i prepoznatljivi organizacijski sustav stvaraju ogledni primjer sustava rane intervencije u Republici Hrvatskoj, a više od 300 volontera tijekom deset je godina darovalo svoje vrijeme, znanja i vještine MURID-ovim korisnicima. Usluge koje nude su savjetovalište, individualni edukacijsko-rehabilitacijski i logopedski programi te programi radne terapije, intenzivni edukacijsko-rehabilitacijski programi u poludnevnim boravcima te grupni rad uz trening socijalnih vještina.

Samih početaka MURID-a prisjetila se njegova izvršna direktorica Silvija Pucko.

– Ideja o MURID-u razvila se prije dvadesetak godina te se neminovnim pokazalo osnivanje ovakve udruge koja bi stvarala sustav rane intervencije. U vrijeme našeg osnivanja ni zakon socijalne skrbi Republike Hrvatske tu vrstu usluge nije prepoznao pa je inicijativa civilnog društva bila pokretačka snaga MURID-a – rekla je Pucko.

U 2017. godini primili su nagradu za najbolji lokalni EU projekt pod nazivom Agenti 0-7, u 2018. godini u Međimurje su doveli volontersku priču „Pripovjedači priča za laku noć – Tete i stričeki pričalice“ koja je u 2020. primila nagradu „Ponos Hrvatske“. Te godine održali su i prvi Festival medvjedića za vrijeme manifestacije Porcijunkulovo, koji je postao njihova najveća volonterska akcija okupljajući više od 40 volontera u tjedan dana provedbe. Prije dviju godina organizirali su svoj prvi kongres pod nazivom „S.M.A.R.T. pristup u ranoj intervenciji“ te su izdali prvu slikovnicu „Sretna priča jednog medvjedića“ kao nastavak Festivala medvjedića koji je osvojio nagradu za Naj naj akciju Hrvatske u 2019. godini.

Potpisan ugovor

Danas iza sebe imaju niz nagrada, projekata i licenca na međunarodnoj razini, što je dokaz da su zaista primjer dobre prakse u Hrvatskoj, no spomenuti rezultati teško bi bili ostvarivi bez potpore jedinica lokalne samouprave. Međimurska županija podržava rad MURID-a od samog početka, a od 2017. sufinanciraju uslugu rane intervencije za sve korisnike s područja Međimurske županije, što je stvorilo temelje za sustavno pružanje potrebnih usluga. Župan Međimurske županije Matija Posavec povodom obilježavanja deset godina djelovanja potpisao je s direktoricom Silvijom Pucko ugovor o sufinanciranju za 2021. godinu vrijedan 350.000 kuna.

U prvih deset godina postojanja u rehabilitacijske programe rane intervencije uključilo se više od 800 djece, a dodatnim programima podrške i edukacije podržano je više od 2000 djece iz sjeverozapadne Hrvatske i šire. Župan Posavec istaknuo je važnost djelovanja MURID-a koji stvara uvjete za bolji život djece te je pohvalio transformaciju njihovih usluga u virtualni način za vrijeme epidemije COVID-a 19. Za provođenje usluge virtualne rane intervencije dobili su suglasnost nadležnog Ministarstva, a kvalitetu prilagodbe prepoznao je i regionalni Ured UNICEF-a iz Ženeve koji je podržao izradu e-learning platforme za učenje o virtualnoj ranoj intervenciji kojoj je pristupilo više od 1200 stručnjaka iz svih zemalja regije.

U svibnju 2020. započeli su projekt Centar stabilne podrške s ciljem širenja mreže socijalnih usluga na još tri županije sjeverozapadne Hrvatske (Koprivničko-križevačku, Bjelovarsko-bilogorsku i Virovitičko-podravsku), a pred njima je još niz projekata i planova među kojima je zasigurno najvažniji izgradnja Regionalnoga centra za ranu intervenciju MURID vrijednoga 20 milijuna kuna.

Nastavite čitati

Međimurje

Turistička zajednica Grada Preloga ima novu mrežnu stranicu

Objavljeno:

- dana

Objavio/la:

Iako je 2020. godina bila izazovna, Turistička zajednica Grada Preloga i Grad Prelog ulagali su u daljnji razvoj Preloga kao turističke destinacije te poboljšanje prepoznatljivosti toga grada na turističkoj karti Hrvatske.

Uz postavljanje Info punkta u središtu Preloga i uz suradnju tvrtke Smart Tourist razvijena je i internetska stranica www.tz-prelog.hr na kojoj su predstavljeni turistički aduti Grada Preloga.

Sadržaj stranice će se tjedno nadopunjavati, proširivati i mijenjati. Stranica je neiscrpno vrelo ideja i ponude Grada Preloga. Svi dionici u turizmu na području Grada Preloga pozvani su na suradnju s Turističkom zajednicom Grada Preloga u svrhu kreiranja sadržaja i proširivanja ponude.

Javite im se na [email protected] ili [email protected] ili na broj telefona 040/638-694.

Nastavite čitati