Teatar Gavran sutra u Ludbregu izvodi svjetsku hit-komediju
U Centru za kulturu i informiranje u Ludbregu je 23. veljače na programu predstava Teatra Gavran pod nazivom “Sve o...
Nakon nedavno zatvorene izložbe „Šošteraj“, koja je pobudila velik interes publike, osobito školaraca koji su je imali prilike pobliže upoznati putem edukacijskih radionica o povijesti postolarstva i dizajna obuće, suradnja Gradskog muzeja Varaždin i Studijske jedinice Varaždin Tekstilno-tehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu nastavlja se još jednom izložbom na temu obuće.
Riječ je o izložbi pod nazivom „Od skice do špice“, priređenoj u povodu 15. obljetnice djelovanja preddiplomskoga stručnog studija Dizajn obuće u Varaždinu, koja se u okviru „Srijede u Muzeju“ u varaždinskom Starom gradu otvara 27. travnja.
Kao i „Šošteraj“, i ovaj izložbeni projekt realiziran je putem suradnje Jelene Rančić, kustosice u GMV-u, i dr. sc. Suzane Kutnjak-Mravlinčić, više predavačice i mentorice na TTF-u.
Dizajn obuće smjer je koji se od 2007. godine provodi u Studijskoj jedinici Varaždin TTF-a, a dosad ga je završilo ukupno 80 studenata. Kroz izložbu i radove bivših studenata prezentirat će se kreativni dio programa i razvoj vještina dizajniranja obuće, korak po korak, od skice do špice.
U podrumu Staroga grada posjetitelji će moći vidjeti radove bivših studenata, od prvih, često i nevještih skica, replika povijesnih modela i kožnate galanterije pa do završnih radova, pravih dizajnerskih modela štikli, čizama, elegantnih muških cipela, radne obuće ili tenisica, nastalih tijekom stručne prakse u suradnji s tvornicama obuće u široj varaždinskoj okolici.
Izložba se otvara u 19 sati, a za razgled će biti postavljena do 19. lipnja.
U Gradskoj knjižnici „Ivan Goran Kovačić“ u Karlovcu na pjesnikov je rođendan, 21. ožujka,
održana svečana dodjela nagrada najboljima na drugom Natječaju „Na tragu pjesnika“,
posvećenom velikom hrvatskom književniku Ivanu Goranu Kovačiću, poginulom u Drugom
svjetskom ratu.
Natječaj je organiziran uz potporu Ministarstva kulture i medija RH. Varaždinski književnik Denis Peričić dobio je drugu nagradu za pjesmu „Što je preostalo“.
Prema procjeni stručnog povjerenstva, u kojem su bili Mojca Rapo Waite, Bruno Vojvodić i
Nataša Vojnović, prvu nagradu osvojio je Tin Fresl iz Jastrebarskog, a treću Jelena Stanojčić
iz Zagreba.
Na prošlogodišnjem, prvom izdanju ovog natječaja, prvu nagradu osvojio je upravo – Denis
Peričić.
– Nakon prve i druge, volio bih iduće godine dobiti i treću nagradu! Pa da kompletiram te
svoje ‘male Gorane’… Naravno, šalim se, ali nimalo se ne šalim kad kažem da svaka nagrada
vezana uz Goranovo ime zauzima posebno mjesto u mom srcu. Organizatorima i stručnom
povjerenstvu upućujem svoju duboku zahvalnost na ovom priznanju – ističe Denis Peričić kojem je ovo već 111. književna nagrada.
Dodjela 31. po redu glazbene nagrade Porin održana je u subotu, 23. ožujka.
Dvorana u zagrebačkom HoB-u bila je prepuna velikih, dobro poznatih i priznatih imena hrvatske glazbene scene, kao i onih koji „tek kreću“ na svoj glazbeni put. Crvenim tepihom prošetali su nominirani glazbenici zajedno s brojnim poznatim licima koja su se našla na ovogodišnjoj dodjeli u ulozi gostiju ili uručitelja najpoželjnije glazbene statue.
Veliki uspjeh na ovogodišnjem Porinu postigli su Berislav Šipuš i Vojko V sa suradnicima osvojivši po četiri statue Porina. Tri statue Porina pripale su Letu 3 i Tamari Obrovac sa suradnicima, a još jedna posebnost ovogodišnjeg Porina su i čak tri dobitnika u kategoriji Najbolja izvedba klasične glazbe.
U kategoriji Najbolja izvedba klasične glazbe su čak tri dobitnika, a u ovoj karegoriji nagrade su otišle i u Varaždin.
Među dobitnicima je Chorus angelicus, Capella Savaria, Dječji zbor glazbene škole u Varaždinu, Ivana Lazar, sopran; Tia Pikija, sopran; Sonja Runje, alt; Hugo Hymas, kontratenor; Franko Klisović, kontratenor; Emanuel Tomljenović, tenor; Grga Peroš, bariton; Krešimir Stražanac, bas; Zsolt Kalló; umjetnički voditelj; Capelle Savarie; dirigent: Anđelko Igrec, za skladbu „Johann Sebastian Bach: Muka po Mateju BWV 244“.